VŠE O NÁKUPU
Kdo jsme?
Naše zázemí tvoří bývalá tovární hala v Nové Pace na Pražské ulici, kde můžete vidět naši nabídku vozidel k prodeji a velký sklad s náhradními díly, které si můžete zakoupit pomocí našeho e-shopu.
Jak rychle můžu mít objednané zboží?
Objednávky řešíme následující pracovní den. Dodání zboží je závislé na typu, množství a skladové dostupnosti. Obvyklé dodací lhůty jsou do 4 - 7 pracovních dnů. Zboží, které držíme skladem dodáváme Českou poštou, PPL, DHL, DPD.
Jak mohu zboží objednat?
Vložením do košíku e-shopu s vyplněním potřebných dat a odesláním.
Jakým způsobem mohu zaplatit?
U zboží zasílaného z naší prodejny platíte vždy v HOTOVOSTI při dodání přepravci PPL, DHL, DPD nebo našemu řidiči, pokud se zboží veze naším vozidlem - na základě předchozí dohody či v případě rozměrného zboží. U objednávek produktů s cenou přesahujicí 50 tis. Kč za 1 ks, vyžadujeme platbu dopředu před dodáním bankovním převodem nebo vložení peněz na účet.
Zboží si můžete oderat i v naší provozovně na adrese Pražská 1940, Nová Paka. Zde můžete zaplatit hotově při převzetí.
Kde si mohu zboží vyzvednout?
Na adrese naší provozovny Pražská 1940, Nová Paka 50901 nebo po dohodě na adrese Popovice 30, 50601 Jičín 50601.
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ano veškeré zboží lze po dohodě převzít osobně v naší provozovně v Nové Pace.
Jaký typ dopravy mohu využít a kolik stojí?
V případě balíkového zboží, které držíme skladem, zasíláme pomocí České Pošty, PPL, DHL, DPD přepravci, kde se cena řídí hmotností a objemem zásilky.
Vždy se snažíme aby cena a způsob dopravy byly co nejlevnější. O ceně a způsobu dopravy jste vždy dopředu informováni.
Jak zjistit cenu dopravy?
Vybrané zboží vložte do košíku a třetím kroku dokončení objednávky najdete u položky DOPRAVA a PLATBA si vyberete z daných možností.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Napište nám o tom na info@armyparts.cz nebo zavolejte na 721 639 170.
Kdo je odpovědná osoba za vedení obchodu?
Končický Jan, jednatel společnosti ARMY PARTS CZ s.r.o.
Email: info@armyparts.cz
S objednaným zbožím nejsem spokojen. Mohu jej vrátit?
Většinu zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Více o reklamacích na odkaze REKLAMACE
Zásilka byla PPL, DHL, DPD dopravcem poškozená. Co mám dělat?
Ještě než od dopravce převezmete zásilku, pečlivě zkontrolujte její stav. Pokud je obal poškozený a máte podezření na neoprávněné vniknutí do zásilky, převzetí odmítněte a zavolejte na náš telefon 721 639 170. Do 5 dnů vám zašleme nové zboží a poškozenou zásilku stáhneme na sklad. Více informací najdete v sekci reklamace.
Jak mohu zjistit stav mé objednávky?
Přijetí objednávky je automaticky potvrzeno emailem. Termín dodání a cenu dopravy Vám sdělíme do 24 hodin.
Po předání zboží přepravci PPL, DHL , DPD Vám pošleme SMS zprávu nebo email s číslem zakázky pro její sledování. Následující pracovní den Vás bude kontaktovat řidič ohledně předání zásilky.
U zboží, které vezeme od výrobce jste přesně srozuměni s datem a časem dodání, vždy dopředu před dodáním, min 24 hodin.
Lze platit platební kartou?
|Zatím ne, ale do budoucna s touto možností počítáme.
Jak vrátit nebo reklamovat zboží?
Více na stránce REKLAMACE ZDE